Thursday 12 December 2013

NYX pigment Ultra Pearl Mania Fanta Pearl (07)

Hey ladies! Second half of review for Slovene online shop mojadrogerija.si with an eyeshadow pigment made by NYX and it's going to be in Slovenian mostly. I did some swatches and eyelook with it though, check out the pictures. :)

----------------------------------

Hei drage moje! :)

Še en prispevek, za katerega mi je mojadrogerija.si prijazno poslala izdelek v oceno. Tokrat pigmentek, oz. senčilo za oči Ultra Pear Mania znamke NYX, odtenek Fanta Pearl. Najprej fotke!


Zgoraj samo na primerju, spodaj levo na beli podlagi in desno na črni.



Senčka je res čudovite bakrene barve, malce je podobna Wet'n'wild Penny senčki, le da ima več rožnate v sebi. Zelo lepa, nosljiva barva, bakrene barve imam zelo rada. Pigmentirana je seveda odlično, zelo lepo se nanaša. Pigment sem uporabila za enega mojih najljubših vsakdanjih izgledov in cel dan je zelo lepo zdržal na primerju in kremni senčki.

Največji minus pigmenta je embalaža. Ozek valjček, s pokrovčkom na navoj, brez sitka. Preozek, da bi cel čopič šel vanj, brez sita, da bi ga nekako stresla ven brez da bi šlo takoj pol vsebine. Problem sem potem tako rešila, da sem pigment odpirala na listu paprija in potem lovila pigment s čopičem na papirju. Res velik minus, embalaža, je izredno nepraktična, ne vem kaj so mislili. Morda da se za senčke uporablja izredno ozke čopiče, samo potem ne vem kam otreseš čopič ...? 

 

Cenovno je pigment izredno ugoden, v Moji drogeriji stane samo 3,12€, kar se mi zdi zelo poceni, saj je pigment sam zelo kvaliteten. Očitni minus je seveda embalaža, tako da priporočam, da kupite tiste prazne embalažice s sitom za pigment, vsaj jaz bom tako rešila problem. Ali pa poskusite mojo improvizacijo s papirjem. :))


Ste že poskusile NYX pigmente? Priporočate kakšen odtenek?

Hvala za branje in komentiranje!

*Product sent for reviewing purposes, you can read my disclosure here.

6 comments:

  1. Se kar strinjam s tabo, embalaža je res katastrofalna, drugače pa je kvaliteta pigmentov odlična. Jaz sem dobila Space in mi je čudovit oder odtenek, imam pa tudi nekaj testerjev od prejšnjih nakupov (tudi tega, ki si ga ti ocenila) in mi je zelo všeč še odtenek 23 Oreh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oreh sem tudi gledala, ampak se mi je zdel malce preveč podoben vsemu kar že imam. Space ocene na tvojem blogu se pa že veselim! :)

      Delete
  2. premda mi se boja sviđa, mislim da nikad ne bih kupila nešto u ovakvoj ambalaži ;)

    ReplyDelete
  3. Lijep je pigmentic pogotovo preko crne :D ambalaza da, nocna mora

    ReplyDelete


  4. Clipping path service is one kind of image editing Process where we select a important portion of an image and cut the unimportant part Clipping path We can delete the background or change background color to make it more attractive.

    ReplyDelete